Maandagochtend bij de kop koffie ging ik, zoals het mijn gewoonte was geworden in de afgelopen weken, maar weer naar voordekunst om naar dat tergende procentenbalkje te kijken. Een 1 en twee nullen lachten me toe in al hun gulden procentenbalkenglorie…


Oefff, wat een dollemansrit. Dat bálkje..! Ik wil dat balkje nooit meer zien. Het leek er vaak op dat het wel erg spannend ging worden, maar toen de Grote Jongens eenmaal aan boord waren was er geen ontkomen meer aan. HOI gaat er komen. DANKZIJ JULLIE!

100 supernovazoenen aan alle Superhelden, Schattebouten, Supporters, Suikertantes, Soap-volgers, Spam-kompanen, Stalk-genoten, moedige mede-Sloebers en iedereen ♥ Hoppa.

Wat nu? Gewoon doorknallen natuurlijk, want nu kan het échte werk beginnen! Op m’n facebook, op voordekunst en hier zal ik jullie op de hoogte houden van de HOI voortgang. Morgen slaan Marijn Moerbeek en ik alweer aan het mixen. Heerlijk om na alle multi-dimensionele ongein gewoon weer met muziek aan de slag te gaan.

Snel krijgen jullie bericht over wat er allemaal op stapel staat, maar met jullie permissie ga ik eerst even m’n huisje van crisiscentrum tot iets bewoonbaars terugtoveren. En een pint vatten.

♥ Michiel

Ps: Moge de liefde rijkelijk rondvloeien. Hier alvast een beginnetje:

HOI wordt mede mogelijk gemaakt door Avans Hogeschool, het SM’s, CBK ‘s-Hertogenbosch, Café de Palm, Creatieve Boekhouding, Emblemen.net, Bas van den Berg & Susanne Sleenhoff, Moira Utrecht, Der Wexel, Gasterij De Rode Pimpernel, Hotel Terminus en Muziek Wessing.

Met dank aan BKKC, CosyMo, Verdieping DrieDe Ondergrond, IMperfect, Lost Painters, Steve Gehl en natuurlijk aan Sophie en Roy van Voordekunst.

