Sta me toe een tikkeltje bijdehanter te zijn dan normaal.  Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb je hulp nodig..

M’n album ‘Hoi’ is bijna klaar om digitaal uit te brengen. Maar nu wil ik het eens groot aanpakken. Een échte cd! In een mooie hoes! Met een boeiend cd boek! Hoppa!

Manhaftige mixmeesters helpen momenteel mee om de liedjes bij te schaven, en onverschrokken kunstenaars maken eigenzinnige mooiheid voor in het cd boek. En daar wil ik hen een waarlijke vergoeding voor kunnen geven.

De tijden veranderen. Om het genodigde bedrag bij elkaar te krijgen zamel ik geld in via de crowdfunding website Voordekunst. En natuurlijk krijg je iets terug voor getoonde moed. Zoals ‘Hoi’ in volle glorie bij je in de bus, incluus Helden-insigne en een dikke zoen.

Wie gaat met mij dit avontuur aan? Help mee om ‘Hoi’ op een mooie manier uit te kunnen brengen!

